Dienas režīms

08.00 - 09.00

Brokastis, gatavošanās veicamajiem darbiņiem, uzdevumiem.

Apsveriet iespēju saglabāt sensoru iespaidu par “iešanu uz bērnudārzu” – izejiet ārā pa durvīm, paņemot līdzi kādu uzkodu, pēc neilga laiciņa nāciet mājās, lai “strādātu darbiņus”.

09.00 - 10.00

Patstāvīga darbošanās ar paša izvēlētiem darbiņiem.

Šajā laikā bērni nepavada laiku/nemācās ar ekrānierīcēm.

10.00 - 10.30

Uzkodu pagatavošana.

Šajā laikā bērni labprāt pagatavo sev un citiem uzkodas, piemēram, nomizo un sagriež ābolus, burkānus, bumbierus utt.

10.30 - 11.30

Patstāvīga darbošanās.

Turpina patstāvīgi izvēlēties darbus un darboties ar paša izvēlētiem darbiņiem. Visi praktiskie mājas darbi (drēbju locīšana, telpu uzkopšana, mājas sakārtošana utt.) vai radoša darbošanās ir vienlīdz svarīgi kā lasīšana, rēķināšana vai rakstīšana.

11.30 - 12.30

Patstāvīga darbošanās.

Kopīgi pagatavojiet pusdienas, iesaistiet bērnu galda klāšanā, ēdiena servēšanā, netīro trauku novākšanā, nokopšanā. Ieturiet maltīti visi kopā, rādot piemēru pieklājīgai uzvedībai pie galda, veiciniet galda kultūras ievērošanu. Vajadzību gadījumā, veidojiet sagataves pusdienām iepriekšējā vakarā.

12.30 - 14.00

Pastaiga, došanās dabā.

Tā var būt vienkārši pastaiga vai pastaiga ar kādu mērķi, uzdevumu.

14.00 - 15.30

Diendusa, klusais laiks.

Pat ja bērns neguļ, šis ir laiks, kad mierīgi apgulties vai apsēsties, atpūtināt ķermeni un prātu, šo laiku var izmantot lasot grāmatu vai klausoties mierīgu mūziku.

15.30 - 16.30

Gatavošanās launagam, launags.

Bērns var pagatavot launadziņu visiem, piemēram, sasmērēt sviestmaizes, nomazgāt un sagriezt augļus vai dārzeņus utt.

16.30 - 18.30

Pastaiga, došanās dabā, gat- avošanās nākamajai dienai.

Pastaiga vai došanās uz mežu. Laiks kādai sportiskai aktivitātei. Pārmaiņu pēc, tas var būt laiks kopīgai našķu gatavošanai, nākamās dienas ēdienreižu sagatavju veidošanai vai paredzētajiem mācību darbiņiem.